ST känner igen bilden – kampanj under våren
Svensk Travsport har väldigt mycket kontakt med travskolorna, enligt Helena Gärtner som är chef för förbundets utbildning- och ungdomsavdelning. ST är ansvarig för den centrala marknadsföringen av travskolorna och under våren rullar en ny kampanj ut: Elitloppet startar på travskolan. ”Hälften av våra travskolor bjuder då in till öppet hus och aktiviteter”, säger Gärtner. Foto: TR BILD
En upplevd brist på ponnytravare och tomma platser att fylla var några av trenderna som fångades upp i en Travrondens undersökning av landets travskolor. Svensk Travsport har tagit del av sammanställningen.
– Spontant är inget av det här obekant, säger Helena Gärtner som är chef för utbildning- och ungdomsavdelningen.
Publicerad:
Travronden Sport & Spel
Travronden Sport & Spel
Första månaden för endast 39 kronor. Få direkt tillgång till alla nyheter och uppdateringar på Travronden.se, Travrondenspel.se, samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg.
Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.