ATG om mängden sms-utskick till kunderna
Johanna Åberg, marknadschef på ATG. Bilden är ett montage. Foto: Lars Jakobsson/TR BILD
”Jackpottomgång på Mantorp med 50 miljoner i potten. Hur löser du gulddivisionen? V75 startar idag 16:20.” Så kan det se ut i sms-inkorgen när spelbolaget ATG marknadsför sina spel. Det senaste året har sms-kommunikationen intensifierats av ATG.
Hur många sms är rimligt att få? Vilken effekt har sms:en?
Av: Rickard Hansson
Publicerad: Travronden Sport & Spel
Travronden Sport & Spel
Första månaden för endast 39 kronor. Få direkt tillgång till alla nyheter och uppdateringar på Travronden.se, Travrondenspel.se, samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg.
Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.