Katarina Widman om tv-siffror, elitloppsomsättning och framtid
Katarina Widman, Chief Commercial Officer, ATG. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Omsättningen sjönk under elitloppshelgen – likaså tv-tittandet.
Samtidigt öppnar samhället successivt upp och konkurrensen om kundernas tid hårdnar.
– Vi ser fortfarande att kunderna är kvar och att aktiviteten är hög vilket ger oss energi till att fortsätta utveckla vår erbjudande, säger Katarina Widman, Chief Commercial Offer på ATG.
Av: Rickard Hansson
Publicerad: Travronden Sport & Spel
Travronden Sport & Spel
Första månaden för endast 39 kronor. Få direkt tillgång till alla nyheter och uppdateringar på Travronden.se, Travrondenspel.se, samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg.
Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.