Sveriges ledande travtidning
ANNONS

Så går det för publiksatsningen under STL Sommartrav

Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Lindesberg var först ut. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Hoppborgar på Solvalla. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Lindesberg var först ut. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD

En målsättning med publiksatsningen STL Sommartrav var ökning med 20 procent.
Vädret har verkligen varit med travet den här sommaren och halvvägs in i turnén är siffrorna positiva.
– Ser man till publikutvecklingen i övrigt så känns det bra om vi lyckas bryta en nedåtgående trend, säger projektledaren Jan-Olof ”Molle” Molin.

Publicerad:

Det här är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa.

Logga in

Eller

Travronden Sport & Spel

Travronden Sport & Spel

Första månaden för endast 39 kronor. Få direkt tillgång till alla nyheter och uppdateringar på Travronden.se, Travrondenspel.se, samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg.

Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.