Så går det för publiksatsningen under STL Sommartrav
Lindesberg var först ut. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Hoppborgar på Solvalla. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
Lindesberg var först ut. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
En målsättning med publiksatsningen STL Sommartrav var ökning med 20 procent.
Vädret har verkligen varit med travet den här sommaren och halvvägs in i turnén är siffrorna positiva.
– Ser man till publikutvecklingen i övrigt så känns det bra om vi lyckas bryta en nedåtgående trend, säger projektledaren Jan-Olof ”Molle” Molin.
Av: Rickard Hansson
Publicerad: Travronden Sport & Spel
Travronden Sport & Spel
Första månaden för endast 39 kronor. Få direkt tillgång till alla nyheter och uppdateringar på Travronden.se, Travrondenspel.se, samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg.
Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.