Experten: Sponsring inom travet är ganska outvecklat
Magnus Berglund är författare, rådgivare i sponsringsbranschen och krönikör i Travronden. Foto: TR BILD
Vad får en företagare ut av att sponsra travsportens aktiva?
På vilket sätt kan sponsringen ta nästa steg inom branschen?
– Kanske finns det en överrepresentation av så kallad hjärtesponsring i travet, men det behöver inte vara fel, säger marknadsföringsexperten Magnus Berglund.
Travronden har djupdykt i ett kontroversiellt ämne som omsätter miljoner varje år.
Av: Rickard Hansson
Publicerad: Travronden Sport & Spel
Travronden Sport & Spel
Första månaden för endast 39 kronor. Få direkt tillgång till alla nyheter och uppdateringar på Travronden.se, Travrondenspel.se, samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg.
Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.