Insikt: Banornas slogans
Jörgen Forsberg, Markus Myron och Anders Malmrot. Foto: LARS JAKOBSSON / TR BILD
L’Oreals Because you’re worth it och Carlsbergs Probably the best beer in the world är exempel på slogans som konsumenten starkt förknippar med varumärket.
Hur ser travbanorna på slogans och vilka använder sig av sådana budskap?
Solvalla har begravt Bäst på plats – medan Årjängs Sveriges vackraste travbana blivit en viktig del i hela verksamheten.
Av: Rickard Hansson
Publicerad: Travronden Sport & Spel
Travronden Sport & Spel
Första månaden för endast 39 kronor. Få direkt tillgång till alla nyheter och uppdateringar på Travronden.se, Travrondenspel.se, samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg.
Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.