Sveriges ledande travtidning
ANNONS

Johanna Åberg om ATG:s marknadsföringsbudget inför 2023

Foto: TR BILD
Ekonomin är ingen solskenshistoria just nu. Till höger syns ATG:s marknadschef Johanna Åberg. Foto: TR BILD

Nästa år kliver Sverige in i en lågkonjunktur.
Därför förbereder sig spelbolaget ATG för tuffare tider.
Marknadsföringsbudgeten kan decimeras – det behöver dock inte innebära att resultatet på sista raden blir bättre.
– Behöver vi slimma kostnaderna så tittar vi på vad som kan dras in först och främst, säger ATG:s marknadschef Johanna Åberg.

Publicerad:

Det här är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa.

Logga in

Eller

Travronden Sport & Spel

Travronden Sport & Spel

Första månaden för endast 39 kronor. Få direkt tillgång till alla nyheter och uppdateringar på Travronden.se, Travrondenspel.se, samt e-tidningarna Travronden Sport, Travronden Spel och Travronden Helg.

Priset gäller första månaden, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.