ATG:s Johanna Åberg om ökningen av sms-reklam
Johanna Åberg är marknadschef på ATG. Foto: Olof Holdar/ATG/Montage
Tidigare skickade ATG ut reklam-sms då och då.
Under det senaste halvåret har mängden ökat kraftigt.
I december kunde en kund få åtminstone 25 stycken sms.
”Just nu pågår ett projekt”, skriver marknadschef Johanna Åberg i ett mejl.
Av: Rickard Hansson
Publicerad: Travronden Sport & Spel digital
Travronden Sport & Spel
Få tillgång till allt från Travronden i två månader för 29 kronor
Vi ger ut tre e-tidningar varje vecka och du har tillgång till allt på våra sajter travronden.se och travrondenspel.se.
Detta ingår
✅ Alla artiklar på travronden.se
✅ Alla speltips på travrondenspel.se
✅ Alla tv-program från Travronden
✅ Tre e-tidningar varje vecka
✅ Tre e-magasin varje år (inklusive Vinternumret)
✅ Startbevakning
✅ Nyhetsbrev
Erbjudandet gäller endast nytecknad prenumeration och går inte att kombinera med andra erbjudanden. Priset gäller för första två månaderna, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.