Sveriges ledande travtidning
ANNONS

ATG:s Johanna Åberg om ökningen av sms-reklam

Foto: Olof Holdar/ATG/Montage
Johanna Åberg är marknadschef på ATG. Foto: Olof Holdar/ATG/Montage

Tidigare skickade ATG ut reklam-sms då och då.
Under det senaste halvåret har mängden ökat kraftigt.
I december kunde en kund få åtminstone 25 stycken sms.
”Just nu pågår ett projekt”, skriver marknadschef Johanna Åberg i ett mejl.

Publicerad:

Det här är en låst artikel. Logga in som prenumerant för att fortsätta läsa.

Logga in

Eller

Travronden Sport & Spel digital

Travronden Sport & Spel

Få tillgång till allt från Travronden i två månader för 29 kronor
Vi ger ut tre e-tidningar varje vecka och du har tillgång till allt på våra sajter travronden.se och travrondenspel.se.

Detta ingår
✅ Alla artiklar på travronden.se
✅ Alla speltips på travrondenspel.se
✅ Alla tv-program från Travronden
✅ Tre e-tidningar varje vecka
✅ Tre e-magasin varje år (inklusive Vinternumret)
✅ Startbevakning
✅ Nyhetsbrev

Erbjudandet gäller endast nytecknad prenumeration och går inte att kombinera med andra erbjudanden. Priset gäller för första två månaderna, därefter 199 kr/mån. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.